myyyys !

hej igen..nu har jag tänt en massa värmeljus :) nu är det myspys..kristoffer kom hem nyss..det gick tydligen snabbt att laga..skönt :)

Mamma - på lördag ska jag klippa yngwe & comp :)

sen på lördag ska vi skjusa susanna till v-ås..samt besöka prinsessans grav...det är ju alla helgona då !!! då lyser hela kyrkogården...mysigt...och så självklart så ska det lysa hos våran älskade sibel med !!!!!!!!!!

och anita messa tidigare idag..och fråga om jag & patricia kunde jobba den 8:e och 9:e nov..alltså nästa helg..rinde o fråga patricia..o det kunde hon...så ja då ska vi jobba !!! november lönen kommer bli fet :) får ju från andra jobbet med ...alltså två löner i nov...hurra =)

idag skulle jag fått lön..men tror ni att jag hade fått det ? neeeeej så klart inte..ska kika imorn igen om det inte kommit så ska jag ringa till henne som har hand om lönerna !!!!!!!

o jag som ska hämta ut täcket innan den 2:a.....annars får ja låna pengar av babe !!!!!!är redan skylldig han 500 kr :)


Nää vi hörs !!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0