morgon morgon...

God morgon..vaknade vid 09:30..duschade och fixa mig lite..på med kläder och ut med hundarna..sen in när dom gjort sitt...gav dom mat..jag fixade lite..och åt frulle själv..plocka ut disk ut diskmaskinen..la i skitig disk..och nu sitter jag här..
om jag ska vara ärlig så var det skönt att inte jobba idag..haha :) nu får ni inte tro att jag är nån latmask för det är jag verkligen inte ! =)
underbart väder ute..blir att ta en promenad med hundarna lite senare..få se om jag får krafter att orka storstäda..ut med mattorna osv ....

älskling jobbar till typ 14:30...(eller igår jobba han till 15:00) men vanligtvis ska han sluta halv tre...
imorgon är han ledig..härligt värre..nova & theo ska sova över hos mamma & pappa imorgon tills lördag..så imorgon åker jag & älskling hem till mamma & pappa..för att latja lite med barnen och så :)

igår var det ju greys..fyfan vad spännande..och mitt i allt blir det svart..happs..böt till en annan kanal å det funka så det var fel hos kanal 5...va svart i typ 3 minuter..sen kom nått annat program helt plötsligt ?....whaaaatttaaaa ....
ja sen "hoppa" greys igång..sen kom det en remsa att förlåt för störningen ..att greys visas i repris på söndag klockan 17:10...hmm så jag måste se reprisen...det vart så mitt i programet..hmm det var ju typiskt !!! men shit vad jag älskar denna serie..så underbar !!!!!

vi hörs senare..ska även ladda upp bilderna idag från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0