måndag kväll..

nu är vi mätta och glada..eller glad är jag inte..har så förbannat ont i svanken typ..kan knappt gå..fan det värker som satan bara när jag sitter...gahh !
imorn ska jag åka buss hem till mami :) ska höra om hon har lust att skjusa hem mig sen :) kan ju alltid fråga haha..kanske hon är på jätte snäll humör och säger jajamen det kan ja..vem vet hahah =) kan ju alltid hoppas ialf !

Klockan 20:00 ska vi se på färjan..roligt program det där...

Hoppas hoppas mammas present kommer imorgon..annars blir jag galen...men den måste komma denna vecka !
samt regn täcket...sakerna jag tjatar om..men jag längtar tills jag kan skriva vad mamma ska få..så jobbigt att hålla det hemligt hahha..hatar sånt..man vill bara skrika ut det högt !!!!! men men får hålla tyst tills mami har fått sin present !

Ne jag kanske uppdaterar senare !!!

Ha en trevlig kväll !!!

jag ska ha en ajajaj handikapp kväll :( *fan vad ont jag har...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0