måndag kväll..

Snart är måndagen avklarad...efter att jag kom hem från jobbet så åt jag 2 mackor och "vila"en stund..eller pusta ut i soffan helt enkelt :)
hade ju tänkt att åka buss..men då säger min älskade pojkvänn att han kan skjusa..så vi for hem till mamma..satt och prata strunt en stund..sen bytte jag om till ridkläder..ut till stallet och tog in Amapola..borsta och borsta och sen på med tränset och ut..hoppa upp på henne och red iväg..just jag jag tvinga med syster susanna haha..hon cyklade :) ville ha sällskap så hon följde med..så skönt att ha nån att prata med ! få se om jag lyckas tvinga med susanna eller josefin imorn haha..ne jag tvingar inte om ni tror det :) så dum är jag faktiskt inte....
ja så det var 1 timma vi var iväg..red ju barbacka..min pingla är såååå duktig..lyssnar på vikterna och hjälperna för minsta lilla..min underbara bebis !!!!!
ja när vi var i stallet igen..så borsta jag och myste med henne..sen släppte jag ut henne..och mockade..Ska rida gormis imorgon...så då får pola vila i stället..
och sen gick vi in och åt mat som mami gjort..skönt så slapp man laga mat hemma..haha..

och vi for hem krign 17:30...vi hade med hundarna..älskling busa av hundarna i hagen medans jag var ute och red..

och jag duschade precis..raka mig...och hade på alla mina produkter i ansiktet...smörjde hela kroppen efter duschen..känner mig så fräch nu vettni =)
man glömmer lätt bort att smörja kroppen..men nu när det börjar bli kallt ute..min kropp blir som värsta russinet haha...

Tog några bilder idag..men laddar upp den senare eller imorgon !!! det visar sig...

Jag skriver senare igen !!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

tihi gumman då, ja smörjer in mig varje dag fick något sånt där dumt fnatt efter olyckan så kan inte gå en meter efter duschen i byxor om jag inte smörjt in benen sen måste man ju smörja in ansiktet annars ser jag ut som en lax som fjellar i ansiktet ^^

2008-10-13 @ 19:02:14
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0