måndag...

välkommen in till vardagen igen...var så sjukt trött när alarmet ringde vid 07:30...somna efter 23 igår..eller jag gick och la mig kring 21:30-22:00..så messar älskling att ingen är där..happs..sen ringer han och säger att han kommer hem en timme och åker tillbax till jobbet sen..för ingen jävel hade sagt till han att dom börjar 23:00..och alla söndagar han jobbat så har dom börjat 21:00..han är fan ingen tankeläsare !!! aja..så jag halvsov hela tiden fram tills 23:00 typ..

kännde när älskling kom och la sig imorse :)
klev upp 07:30..duschade och fixa fejjan :) klädde på mig..
såg en lapp på köksbordet..från älskling.han skrev nått sånt här :

God morgon Älskling
Har vart ut med hundarna och gett dom mat..


så då slapp jag gå ut med dom..skönt och slippa stressa !!! min pojkvänn är det bästa som finns !!!!!

jobbar väl till efter 13 nångång..hem landa en stund..sen tar jag 14:25 bussen hem till mamma..ska rida och mocka och greja med hästarna..och sen ta en buss hem igen till min babe...hinner se han nån timme ialf..

Nää nu räcker det för stunden.jag ska försöka att komma ihåg att fota...men det är inte lätt alla gånger :)

Ha en bra måndag..jag ska försöka och ha en ialf...fast jag är trött som en dåre !!!

Hörs !

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hej, du var med i utlottningen av denna design; http://jyees89.blogg.se/2008/september/designutlottning.html#comment

dock kommer den inte komma till utlottning då min dator gick sönder och all information som fanns till den designen har gått förlorad.

finns dock en ny utlottning om du vill vara med i den istället.

2008-10-13 @ 08:52:09
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0