mammas tatuering..

Gud vilken lång dag..dagen började vid 07:30 ut med hundarna och gav dom mat..åt frukost själv..fixa mig..älskling vaknade lite innan jag skulle gå till jobbet...sen vid 08:45 gick jag till jobbet...jobbade och stressade och vart klar vid 13:00..då kom älskling och hämta mig..stress åt en macka i bilen som älskling köpt från affärn..sen kring 13:20 var vi framme i fagersta..älskling släppte av mig och åkte hem..gick in och då hade susanne precis börjat med mammas tatuering..

Tog 4 timmar sen var tatueringen klar..fan vad ont jag har i arslet efter 4 timmars sittande hahaha :)
sen åkte vi hem till mamma..stanna i färna och beställde mat...fick sitta där en stund medan som fixa maten..sen for vi hem..åt...och jag tog en kvälls promenad med hugo & wilma..gav hästarna lite hö...mockade..sen fota jag mammas tatuering..satt och skratta med henne haha..vi var så övertrötta så vi bara skratta åt ingenting typ :)

Och mammas tatuering ser konstig ut på bild.och det är svullet...ska ta kort sen när svullnaden lagt sig..
och hon har armen i konstig vinkel så den ser MYCKET finare ut i verkligheten !!!

ja sen vid 20:00 skjusa syster susanna och lillesyrran josefin mig till bussen..bussen kom vid 20:14..och var hemma lite före halv nio..rastade hundarna..och duschade..nu sitter jag här :)

Mammas tatuering är det sibel..vår allas älskade sibbe <3 nu sitter hon på mammas arm livet ut !!!! pluttan !!!

gud vad sugen jag vart på att tatuera mig..räcker inte med dom 2 jag redan har haha :) ska fan gadda mig snart igen!!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0