lösdriften !

Ja nu lägger ja in en massa bilder på lösdriften :) men KOM I HÅG den är inte riktigt klar än !!!!!!!

la in en jädrans massa spån idag..det kanske inte ser mkt ut men det var skit mycket hhaha :) skona sjunker typ i spånet :)  nu har dom det mjuuuuukt o skönt mina bebisar !!
jag tror jag sträckte nått nere vid svanken..gör så förbannat ont...kan knappt gå..gör ont bara jag andas och sitter !!!

AJ! undra om jag har lika ont i morgon ?......usch !!!!!

skriver senare..älskling lagar mat så jag ska gå å hjälpa han !




















Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej syster :) Ja shit va man fick slita me spånet idag asså...haha o så leran...ja de va kul de men jobbigt men det är ju skönt att känna att man lever i alla fall :D Fina bilder va de i alla fall o hoppas svanskotan e bättre annars får du gå till läkarn så att de inte blir värre...man vet ju aldrig :P Syns imorn! Tröstkram från syster yster :)

2008-10-06 @ 21:23:41
Postat av: Amanda

ska dom gå på lösdrift? :O nu hänger jag inte med i svängarna längre känner jag :O <3

2008-10-13 @ 19:08:12
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0