lördag..

Hejsan !! Nu är jag här igen..vi vart klara på jobbet vid 14 tiden..sen for vi hem..har duschat och nu sitter jag här..är så trött nu..men ska städa lite senare..eller om jag tar det imorgon ?...ah vi får se helt enkelt..
Prata med mor min nyss åxo....fan har bara ynka 2 kr kvar på mobilen ! skrik och panik !
hatar att ha så lite pengar kvar..usch...mår typ dåligt ju haha...mobilen är en viktig del av mitt liv ju !!! min pärla :)

det var ju soligt imorse..nu är det grått,grått,grått !! och ännu mer grått...

Vi hörs senare !lägger upp bilderna under dagen..håll utkik !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, bilder har jag fattat mig på, suttit och kikat runt lite. Tänkte jag skulle ge mig på bilder imorgon =)

2008-10-25 @ 15:04:56
URL: http://jfogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0