lördag morgon..

eller lördag dag ..men för mig är det morgon...Vaknade vid 11:00..vakna utav att jag var så kissnödig..kita sötis låg brevid mig i sängen :) älskling hade gått upp vid 09:30 o rastat dom och gett dom mat..sen hade kita kommit och lagt sig brevid mig..mys kita !!!

gick upp och duschade..smorde fejan med mina produkter..sen klädde jag på mig..plockade lite..starta tvättmaskin..sen när den är klar så ska jag hänga ut det vid torkvindan..det är ju så fint väder..idag blir det stor städning..vill möblera om..men kristoffer är inte lika sugen på det..eftersom då måste han dra om alla högtalar kablar som han "spikat" upp längst väggen...men jag kanske lyckas övertala han. vem vet haha :) ska ialf börja med att storstäda..ut med mattorna och så..

Igår var jag så trött så jag var yr..har aldrig vart så trött nångonsin..usch..huvudet snurra typ..kunde verkligen inte hålla upp ögonen..så vi la oss tidigt..vid 22:00-22:30...

hundhår över allt..damm över allt..städningen blir lidande när man jobbar och sliter..man orkar ju inte börja storstäda efter jobbet direkt...

Men idag ska det bli glänsande rent igen :)

vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0