kallt..

Ja jag tycker att det är kallt..har på mig en tröja + kofta :) okej jag fryser nästan jämt !!! men ändå heh :)

Kristoffer & tommy var hit vid 20 tiden..älskling hämta sin plånbok...för dom skulle äta på bosses...
älskling slutar vid 23 tiden ...tror jag det var ? :)

Imorgon ska vi upp 09:00..duscha och ut med hundarna och äta frulle..lämna mammas present till Anita och sen åka hem till mamma...hämta upp Susanna..åka till v-ås...lämna susanna vid station..sen åker vi till graven och så..sen hem till morsan igen..(för vi ska ta mammas bil eftersom kristoffers bil inte har vinterdäck än)....
Ja mocka och göra det vanliga..sen hem..

Och imorgon är det 1 november..vad fort det går..snart är det ju jul :) mysigt värre...längtar tills adventsljusen (heter det så?haha) kommer upp....såna där man har i fönstrerna...heter dom så?...ähh vette fan...orka bry sig =)

jaaa adventsljus stakar heter det väl ?.....haha värsta smart jag är va....kom på det helt plötsligt...

få se om jag orkar vara vaken tills älskling kommer hem..få se,få se,,,

hörs imorgon !

God natt sibel!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0