jobba..

Hej..nu strax ska jag gå till jobbet...alarmet ringde vid 08:00..upp och duscha och klä på sig..fixa fejan :)
sen ut med hundarna..in och ge dom mat..åt frulle själv..just jag när jag vart ute en promis med hundarna ser jag att pappa kom med bilen..han fråga efter en plastpåse..han skulle ta dom sista äpplerna från äppelträdet..för han hade vart in hit och tanka så han svängde bara förbi :)

Ja nu är kl 09:09...börjar 09:30..(enligt mig själv) :)
idag ska ska hon till läkaren..får se hur jag ska jobba resten av veckan och nästa osv osv...

ska ta 14:25 bussen hem till mamma & pappa..ska rida och greja...sen tar jag bussen hem igen,,

idag kommer greys !! yes :)

vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0