jobba jobba...

Nu är jag hemma..eller har vart det en stund..kom hem kring 13:30..rastade hundarna och duscha och åt precis 2 mackor..
gud vad varmt och sköönt det är ute...underbart !!!!!
fick en lapp i brevlådan att sotarn kommer denna vecka :) då blir det nog liv i huset med hundarna när dom hör att det är nån i källaren och grejar haha :)

Älskling slutar om drygt 30 minuter...sen när han duschat och ätit och så..
sen far vi hem till mamma..då blir det att svettas ;) haha..när jag/ vi kör in massa spån i lösdriften puuuhh :)
Fan när kommer mammas födelsedagspresent ?? hm denna vecka SKA den komma !!!!
och även täcket borde komma denna vecka..

Christer ringde mig o sa att det blir nog att jag får jobba mer..eller hon ska till läkaren å få se om hon blir sjukskriven längre..men han skulle höra av sig så fort han vet ! så ialf ska jag jobba hela denna vecka..

Och inte nästa vecka men veckan därpå ska jag jobba hela veckan för då är hon ledig..så det blir nog att jag jobbar nästa vecka med :) då det mycket money :)

jaja det visar sig hur länge hon blir borta..det är ju bra för mig ialf =)

Ska ta med kameran och fota lite :)


Uppdaterar senare !

Hörs !

Kommentarer
Postat av: amanda

vet inte vad som tynger, det bara tynger igen inge bra :( men det är på bättring nu iaf. älskar dig vet att du alltid finns och ställer upp <3 tack för det

2008-10-06 @ 17:19:38
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0