jobba imorgon..

God kväll..jag och kristoffer for ju hem till mamma & pappa..Nova & Theodor var redan där..vi lekte en massa med pluttisarna...och satt bara ett tag och landa haha :)
Sen gick jag och kristoffer & nova ut..jag mockade och fixa..gav hästarna hö..usch vad det regna ! suck...
ja wilma & hugo var ute medans jag höll på...

Ja sen for jag & älskling till köping..in på kina resturangen vid big inn..vi åt mat där..fyfan vad gott..och dyrt var det med ! men men nångång får man väl unna sig eller hur ? :)
vi hade tänkt att vi skulle handla på willys men kom överens om att vi inte orka gå dit haha..så vi tog ica vid big inn..vi vart som zoombisar efter maten..orkade knappt gå..det var nån knäppis inne på ica..haha..helt crazy !
Ja handla lite bas varor där..vi orkade inte handla mer hoh..
sen åkte vi hemåt..sen upp till tommy...knacka och knacka o till slut öppna tommy..han var ner och basta..för jag hämta tillbax min samsung mobil..för kristoffer ska ha den..för hans mob har gått sönder..eller knapp satsen har ramlat av..vi hittar inte den..haha,,så då ska han ha min "gamla" mob..tills han nångång köper en ny..eller kanske önskar sig en i julklapp ?

Mamma om du läser detta så när vi var in på ica big inn..så köpte vi 4 st "röda" ljung..har "planterat" dom nu i lådorna som är vi balkongen...det var fin fint !!! :)


Ja var så fint så..tände 3 värme ljus i lyktan ute med..myspys..har även en massa värmeljus här inne...tycker det är så mysigt !!

Imorgon ska jag upp tidigt...07:30..ska jobba !! anita kommer 08:45 o hämtar upp mig..ska hinna duscha och rasta hundarna osv..

efter jobbet så åker jag hem med anita..så blir det att STOR städa hemma !!!!

Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0