JA !!!

nu är jag tillbax igen..var ju som sagt hemma från jobbet idag..hade så ont forfarande i morse..så jag ringde och sjukanmälde mig..men nu är det lite bättre ialf.imorn ska jag jobba ialf..får strunta i om jag har ont..MÅSTE jobba helt enkelt..
så jag gick ju upp vid 05:40 för att man ska ringa innan 06:00 om man är sjuk så dom hinner fixa nån annan..
ja så då tänkte jag att jag kan gå ut med hundarna så jag gjorde det gav dom mat och så..sen messa jag mamma och fråga om hon var vaken.så hon ringde mig..sen la jag mig..ställde alarmet på 09:00..vaknade vid 08:00 upp på toa och sen ringde alarmet på mob..upp och duscha och fixa mig..ut med hundarna igen..åt frulle..sen efter 10:00 kom mamma och hämta upp mig..handla lite på affärn...sen for vi hem till mamma..jag mockade ur bajs från lösdriften ..kunde tyvärr inte rida idag pga av att jag hade för ont :( men men ....ska rida imorgon ialf !!!!!!!!!!!! så kring 15:30 skjusa mamma hem mig..skööööööönt att slippa åka buss ! underbart !!!! Tack älskade mami som hämta & skjusa mig :)
Och älskling var hemma..vi lagade mat..vart pommes och korv..mums!
sen vek jag handdukar och greja..sen starta jag en tvättmaskin med skit tvätt..snart är den nog klar..så då ska det hängas upp..

Gick in på min mejl och såg att mammas födelsedagspresent kommit...ÅHHH!! så vi hämta ut det nyss...
Så mamma ska få det imorgon ! ÄNTLIGEN !!!!!! vad jag väntat..kan knappt bära mig hahaha.är så pirrig..hohoh..

Men mami kommer bli sååååå glad över det hon kommer få..det är jag säker på..känner min mor så pass bra ;) hihihi.

Jag uppdaterar senare !!

Puss!

Åh desperate kommer idag....uhhhhwww underbart..o imorn kommer greys !!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0