herrefan !

är ap trött...skulle lätt kunna lägga mig nu..men icke..ska se på älskade greys anatomy vid 21:00..
efter jobbet så gick jag hem och rasta hundarna..babe låg och sov..landa lite..sen dax att gå till bussen..eller lite innan ringer christer och babblar om jobbet :)
sen vaknar älskling till liv.men hade inte tid att prata med han :( utan snabbt till bussen..bussen kom och så for jag iväg..mamma och jossan stog med bilen och vänta på mig..sen in och dricka en energy :) så jag inte skulle somna haha..
bytte om till ridkläder..till stallet..tog in Amapola..borsta och på med tränset..hoppa upp och red iväg..(barbacka idag med)
josefin följde med ...hon åkte inlines (hur det nu stavad?) haha..sötis syster...red 1 timma idag med..pola var så duktig..vart skänkelvikning och gå iform..hon var så förbannat duktig !!!!!min älskade häst !!hon var pigg och alert (hur fan det nu stavas?)haha..jag och stavning ojoj..missa nog svenska lektionen då hahahha...men skit samma ni fattar vad jag menar ialf det är huvudsaken eller hur ?

sen red jag hem...borsta och myste med bäbisen..sen ut i hagen med henne..mockade i lösdriften..fanns bara typ 2 högar :)
sen gav jag dom hö..tog en promis med hugo & wilmis...sen gav jag mat till dom..

Susanna & jossan skjusa mej till bussen vid 18:00...bussen kom 18:12...
sen väl hemma så höll älskling på med maten..så vi åt..och duschade nyss..o nu sitter jag här...trött som satan !

tog lite bilder..men laddar upp det imorn..ska fota imorn med..

20:00 - bonde söker fru
21:00 Greys anatomy

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0