hemma !

Nu är jag hemma från jobbet...eller har hunnit och rastat hundarna och nu sitter jag här :)
Ska ta 14:25 bussen hem till mamma..
ska rida och greja..sen tar jag nån buss hem..usch hatar att åka buss.men vad gör man inte för sina älskade hästar :)

sotaren kom hit lite innan jag skulle dra till jobbet..hundarna skällde när han gick upp på taket :) haha..sen när han höll på i källaren och "dammsög" så var dom tysta dom kanske trodde att det var kristoffer som var nere vid pannrummet :)
så ja jag drog när han höll på där nere..
gick bara bra att jobba..

nu ska jag hämta posten !!

Jag uppdaterar när jag är hemma igen !!!

Ha en bra eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0