god natt snart !

Sitter och tittar på desperate :) spännande spännande säger jag bara =)
Älskling somnade i soffan när jag titta på ugly betty...sötnöten <3
Men måste snart väcka han vilket tar tid hahah..brukar få tjata på han att NU lägger vi oss..kom..mm säger han bara och somnar om..då får jag pussa och putta och greja med han och till slut vaknar han..haha min älskade älskling <3

Ska upp vid 07:30 som jag nämnt tidigare..sotaren ska komma mellan 07:30-10:00...så vi får se när han dyker upp..
hoppas det blir medan jag är hemma innan jag drar till jobbet..hundarna kommer skälla annars..dom tror väl att det är en inbrotts tjuv i källaren :)

Nää jag kaaaaaanske hinner blogga imorn bitti..få se annars bloggar jag sen under dagen..

Hörs.

Ha en bra kväll..

God natt sibbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0