god natt

Hej,,,vi sitter och tittar på lyxfällan..det är en sko affär i sura (surahammar)...sura ligger rätt nära oss :)
förut när jag o mamma skulle till v-ås så mötte vi lyxfällan bilen =) coolt haha...

Ja efter programet ska jag borsta tänderna och tvätta av och smörja fejan..sen sova !!!!
Ska upp vid 08:00..ska börja vid 09:30..egentligen börjar jag vid 09:00 men slapp göra en grej imorn så annars kommer jag bara att få sitta och inte göra nått därför börjar jag i stället en halvtimme senare...ska bara medd christer det så han vet..så han inte tror att jag försov mig eller så..när han ser när jag stämplat in !jaja det löser sig..

imorn är det fan äntligen helg..åh herrejävlar vad sköönt !!! så underbart..

Ne hörs imorgon !

God natt bibbi <3 älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0