god natt...

för ett tag sen åkte älskling iväg till jobbet ..väckte han vid 20:30...usch vad trött han såg ut att vara...stackare !!!
Pussa hejdå sen åkte han...usch hatar att sova ensam..har ju hundarna men dom ligger ju inte i sängen direkt..aja jag överlever nog...han jobbar ju natt hela veckan :/ men men det ska nog gå an ....

smörjde ansiktet med mina produkter..och ryckte ögonryna :) nu är jag redo för jobbet haha nerå :)
ska upp 07:30..inte så jätte tidigt men jobbigt att gå upp ur en varm och skön säng..och ha älskling brevid sig..jobbigt värre..men vad gör man inte för pengar ? haha..tänk vad folk offrar för sina liv för pengar..världen är bra hård :)

lyssnar på the voice webb radio..yey :) ska lägga mig om ett tag..vill bli riktigt sjukt trött..annars ligger jag bara och vrider och vänder på mig i sängen...vilket inte är så kul direkt...

Åh måndag imorgon..hatar måndagar..alltid så sjukt trött efter jobbet..men så blir man pigg när man åker till stallet och ser sina älskade hästar..dom är det bästa medlet mot trötthet, och om man är ledsen och arg ja allt !!! när man är med sina älskade pållar så blir allt sååå mycket bättre..dom får en lugn och glad och lycklig..bättre djur finns inte !!!
är så sjukt glad att jag har dom <3 dom ger så mycket tillbax...Åhh vad jag älskar mina bebisar !!!! finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dom !!!!!!!!!

så hoppas jag så klart på fint väder imorn..men det skulle bli mulet såg ja..men det är bra så länge det inte regnar !!!

täcket borde fan komma nu i veckan..varför går allt så jävla långsamt ? jävla sniglar...hur lång tid tar det att skicka ett jävla häst täcke ? går det genom halva jorden eller ?.....suck !!!!!!!

glömde så klart att fota idag..men ska försöka att fota imorn....


Ha en bra fortsatt söndag kväll...

Sibel min lycka, du är så förbannat saknad av oss :( kan inte förklara hur mycket jag älskar dig..livet är bra vidrigt :( min älskade älskade älskade älskade älskade älskade lillesyster :(
nu har du det mycket bättre än hos idioterna.tänk om du fått stanna hos oss då skulle detta aldrig hänt !! du skulle ha vart vid liv..vart lycklig..bott med dom som älskar dig högst...bott med din "familj" vi var ju din familj. fan fan fan !!!
hatar idioterna så jävla mycket..önskar dom allt ont i hela världen..
du var så olycklig där..du var inte sibel...dina ögon var helt tomma..
hos oss var du lycklig och glad och älskad !!!!
det som gör mest ont i mej är att du var så olycklig din sista tid i livet...fan fan..detta skulle inte ha behövt hänt !!!!!!!! VARFÖR ?....fan...

du ser vilka som älskar dig fortfarande..vilka som bryr sig fast du lämnat oss..hos oss finns du för alltid..du finns hos oss hela tiden..nu gråter jag :( det gör så ont att skriva detta..men jag inbillar mig att detta hjälper mig..
tårarna rinner längt min kind just nu..det gör så ont i mitt hjärta gumman min...om du bara visste hur saknad du är..
du ser ner på oss och ser hur olyckliga vi är..hur ledsna vi är..du fattar inte varför...du har ju det bra där uppe..
men tänk vad allt skulle vara mycket bättre om du vore här med oss...min älskade prinsessa..

tårarna rinner såg jag ser inte skärmen längre..orkar inte skriva mer...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0