god morgon torsdag...

Morgon morgon :)
alarmet på min mobil ringde vid 09:00..men vaknade och gick på toa när älskling gick upp (05:00) sen tog det en lite stund innan jag kunde somna om så klart..hmm..

ja när alarmet ringde så gick jag o duscha..smorde ansiktet..klädde på mig borsta igenom håret bara..sen ut med hundarna...gick en sväng med dom..in och ge dom mat..själv så stekte jag 2 ägg till mig :) o ha på mackan..det är mums !
och nu sitter jag här :) ska fixa håret och så snart...klockan är bara 09:45...bussen går 10:25..så jag har gott om tid på mig..
hatar att stressa på morgonen..jag vill ha lite lugn tid innan jag flänger iväg..

men vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0