god morgon..

God morgon allesammans :)

Alarmet ringde vid 08:30...duschade och på med alla produkter i ansiktet...klädde på mig...och ut med hundarna sen ge dom mat..och åt frulle själv..och nu sitter jag här..Lyssnar på thevoice webb radio...kristoffer ringde till Telia igår och fråga varför the voice kanalen försvunnit..och vet ni vad dom sa ? att dom lagt ner the voice kanalen...va ?? katastrof ju !!!
Men tur att webb radion finns haha :)

Ska ta 10:25 bussen hem till mamma :)
Karro kommer vid 12:00..vi får underbart väder..fan vad sköööönt !!!

Min älskling jobbar...stackare som jobbar även natt idag..min babe <3

gud vad jag väntar på lönen..men den kommer nästa månad ju ....då ryker pengarna fort..

Ska köpa ett buss kort....det lönar sig mer än att man köper per resa
köpa en present till pappa som fyllt år..
ge 500 kr till kristoffer..är skylldig han det..
köpa dom yber snygga ridstövlarna..skulle även behöva ett par nya ridbyxor

Och lägga undan pengar för nästa gång hovis kommer...

Ja det var mycket som måste köpas..men men sånt är livet..

& nästa vecka lär väl täcket komma som jag beställt..fan vad allt tar tid.....herregud...


Ska ta med kameran idag och fota lite om jag kommer ihåg :) haha..


Ni får ha en underbar dag !


hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0