god kväll..

Vi sitter och kollar på Lyxfällan..påminner om vissa..nämner inga namn..

Är trött som fan..ögona svider och vill sova..men ska lägga mig efter programet...
Älskling får sov morgon imorn..han jobbar ju eftermiddag imorgon...
Usch ska upp vid 07:30..okej inte så jätte tidigt..men det känns att man inte fått sovmorgon på länge..men imorn när jag lägger mig ska jag sooooooova så länge som möjligt :) ska upp tidigt på söndag..för jag och karro ska rida då...
på lördag ska kristoffer & tommy åka och fiska med jobbet..haha muppar :)
då ska jag ha en slapp dag..bara vara och inte göra nått haha :) ladda krafterna helt enkelt...det behövs...

hinner nog inte blogga imorn bitti..så jag skriver nångång under dagen / em imorn !!

Ha en super bra torsdag kväll..

Åh imorn är det äntligen fredag..heeeeeelg :)

Puss

Sibel mitt hjärta klappar för dig...du finns alltid i mitt hjärta <3 min fina lillasyster....du är så saknad :(

Kristoffer älskar dig du är min sol här i livet <3 alltid vi två !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0