god kväll !!

God kväll..var ju en snabbis hem till mams & paps i förmiddags...mocka och greja..busa av hundarna osv..sen kom vi hem en stund..sen gick vi till jari & patricia som bor typ 20 steg ifrån oss :)
där bjöds det på bullar & kakor och tårta..mums !! det var jag,kristoffer,susanna,mamma,josefin,nova,mika,annemari,jesper och tilde..och mormor & morfar..och så klart jari o patricia och doms barn sabine & paulina :) så det var full ös där..alla barn sprang och härja :) satt där nån timme..sen gick vi hem..
hem o rasta hundarna å gav dom mat..sen vidare till tommy :) kristoffer skulle hjälpa till med att sätta dit extra lampor på tommys bil..lekte med nova så länge..theo sov när vi kom..men vaknade sen till liv då vart det action i huset =)
var även där nån timme..och affärn sen..vi köpte potatisbullar,pannbiffar och lök & lingonsylt !
hem och laga maten..det var så gott så..nu sitter jag här :) efter en intensiv dag...

Imorgon ska jag upp vid 08:00..duscha, klä på mig,rasta hundarna,ge dom mat,äta frulle själv..och fixa mig lite..sen kommer mamma,susanna och josefin å hämtar upp mig..vi ska till västerås..ska bla in på hööks..o hoppas att dom har stövlarna inne..men det tror jag !! hoppas dom sitter o passar bra så jag kan slå till me att köpa dom :) sen ska vi besöka diverse affärer...kuligt !!! sen besöker vi graven å hem till mami..hoppas på fint väder..då ska jag rida och greja..och sen hem.!!
ja det är min dag imorgon...trevlans !!!


Vi höres senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0