god kväll..

hej nu är jag hemma..tommy kom med nova vid 14:15..stog och prata en stund..sen gick jag och nova och ställde oss och vänta på bussen..tommy ställde sig vid reningsverket..för vi skulle vinka till han :) sen kom bussen..jag betala sen satte vi oss..vinka till pappa ( novas pappa alltså,min bror heh)
ja sen åkte vi..mamma stog o vänta med bilen vid busshålls plasten..åkte hem till mamma & pappa...karro hade kommit nästan nyss..men var ute o red när vi kom..pola gnägga o sprang och ropa efter sin älskade :)
ja in och landa en stund..sen gick jag och bytte om..tog med nova till stallet..mockade i lösdriften..karro kom efter en stund..
nova ville borsta o klappa gorm :) hon va helt överlycklig..sen prata ja & karro en stund..sen ut med gorm..och karro åkte hem..tog in pola..borsta henne..på med tränset hoppa upp på henne..(rider fortfarande barbacka)
red typ 1 timme..men herrefan vad det blåste..usch..märktes på pola att hon inte tyckte de var nå kul..alltså typ storm varning..men men det gick ialf..sen satt jag kvar och pappa lyfte upp nova..så pappa fick leda oss på grusvägen för ville hålla i nova ordenkligt så hon inte skulle trilla..
nova njööt :) kanske blir en ridtjej av henne..hoppas hihih..

ja pappa skjusa oss till bussen vid 18 tiden..bussen skulle ha kommit vid 18:12..men kom typ 17-18 över..hmm..frös som fan :)

Nova sa flera gånger i bussen : åh vad mysigt :) haha söötisen ! sen ville hon följa med mig hem sa hon..men sa att vi får leka nån annan dag..sötisen !!!!!

plinga och vi gick av sen på bussen..tommy och anna och theo stog där nere vid vägen och vänta...
prata lite sen fick nova sätta sig i vagnen brevid theo :) så gick dom..(dom har en otroligt fin tvillingvagn...) theos del är ljusblå o novas del ljusrosa..hur fin som helst :)

Ja gick hela långa vägen hem...

duschade nyss..o nu sitter jag här..

imorgon ska jag sova ut...härligt värre

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0