god dagens :)

Hej...nu är jag hemma igen..tog 10:25 bussen hem till mamma & pappa..pappa och josefin kom och hämtade mig med bilen..
satt inne en liten stund..och lyckades "övertala" mamma,pappa och josefin att följa med när jag rider i det vackra väder :) mycket roligare och ha nån att prata med...så mamma tog med yngwe,fuij,lillu..och pappa tog wilma & hugo...
red Pola bebis :) red barbacka..gick kanoners !!! red typ en timme...

Sen till stallet och borsta av och lite myspys..sen släppte jag ut henne..och mockade i lösdriften..
Och älskling kom och hämtade mig ..vi åkte till v-ås..in till Media markt..vi köpte en fin svart samsung dvd spelare :) och en sladd till den..vet ni vad sladd fan gick på? 250 kr  ? för en jädrans sladd...dom vet hur man tjänar pengar !!!!!
sen sån där smak grej till soda streamen köpte vi :) typ "energy"....nu är mia glad haha :)
Ja sen så åt vi på donkan så klart..kolla hur mkt pengar jag hade på kortet..hade fan mer än jag trott..kanon :)

fotade lite idag..lägger upp dom senare !!!!!!!

hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0