fyfan...

NU är det helg för mig..så sjukt trött....
vid 14:30-15:00 åkte vi hem till mamma & pappa..pappa kom precis in på gårn när vi kom..han hade vart och köpt tv:n :)
den var fin..men inte snyggare än våran så klart haha =) så kristoffer fixa lite inställningar på den osv...satt och snacka en stund..
sen ner och byta om..till stallet..tog in gorm..borsta och greja..på med sadel och träns..sen hoppa upp..josefin följde me med cyklen och kristoffer & shira & kita :) red över en timma...gick så bra så..solen sken och det var underbart !!!
solen börja gå ner när vi var ute...mysigt värre.
sen till stallet och borsta av han och så..sen ut i hagen..kristoffer busa av wilma & hugo i hagen med boll grejen :)
mockade i lösdriften..gav dom hö..sen in..mamma hade gjort pizza..så vi åt det..sen for vi hem..och då var klockan typ efter 18...
duschade precis..nu sitter jag o dricker päron saft och äter godis som vart över från igår :) mums..
åh imorgon ska jag soooooooooova !!!!!min kropp har noll energi just nu..helt slut..

hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0