FREDAG !!!!!!

god morgon..alarmet ringde vid 08:00..känndes lättare att gå upp idag..kanske för att man vet att det är undrbara fredag idag ? haha..aja..duschade nyss..sitter och tvingar i mig frukost..hatar att äta frukost direkt på morgonen när man är tvungen..usch...
det är värsta solsken ute ...det kan inte bli mer underbart :)
idag blir det att jobba..sen hem och rasta hundarna..och ta bussen hem till mamma & pappa..(pappa kom hem sent igår kväll/natt)
så jag ska rida och mocka å greja..sen ska jag försöka se så snällt ut och fråga om nån kan skjusa hem mig..det är ju fredag o allt.då kanske dom är extra snälla haha..vem vet ..kan ju alltid försöka =)
hö måste hämtas snart igen..kanske helgen ?..ska höra med papi...

sitter och lyssnar på vakna med the voice (webbradio)...IDAG lägger jag upp bilderna..lovar..ska fota mer idag...så det blir en del bilder jag laddar upp senare idag..

Nä ha en underbar dag !!

vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0