fredag !

God kväll...
tog ju 13:25 bussen till mamsen..hon hämta mig från busshållsplatsen..sen for vi hem till henne..
tog in hästarna i boxarna gav dom hö o gick in..
börja klippa yngwe...puuhh vilket jobb..han har nog världens tätaste & tjockaste Shih-tzu päls !!!!
tog lite mer än 1 timme..men ska finslipa hans päls nån annan dag..vart så slut av all klippning..men nu vart han så söööt ju =) yngwe goingen....

sen så ut till stallet..bytte täcke på gorm till ett liite tjockare..o sen ut med han...borsta pola..på med tränset å hoppa upp...satan i gatan vad det blåste & var ruskigt när jag red ...inge kul alls ju :( men det gick bra..red en sväng ialf...ja trotsa vädret helt enkelt :)

var så skönt att komma in i stallet igen..borsta å greja..sen på med Amapolas nya dunder fina täcke som jag hämta ut idag ju :) passa henne perfekt..hon vart så fin i den min bebis !!!!!!!!!världens vackraste häst det har jag !!!!!!

ja sen ut med henne med..gav dom hö..sen mocka jag i lösdriften...o greja...
sen rasta jag wilmis & hugo....

o sen var klockan 18..mamma skjusa mig till bussen..den kom 18:14 tyyp...

ja väl hemma så gick jag ut med våra dogs...gav dom mat...duscha och fixa fejan..o klädde på mig så klart..
stekte 2 ägg nyss...muuumms :)

här i byn är det garanterat minus grader..för trappan var hal..å den känns kallt ute..men hos mamma var det  +1....

snöa lite när jag kom hem..tror inte att det gör det nu ?...ingen aning..orkar inte kolla heller :)

ska se på idol klockan 20:00...kommer inget annat bra så jag blir "tvungen" att se på det haha...

jag skriver om ett tag igen !!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0