fan !

Fan jag har lika ont fortfarande..har ringt telefonsvararen och sjukanält mig precis..hoppas jag ringde rätt nu !för det var ingen som svarade,,,men men..
känner mig tjock i halsen med..åhh !!! fan vad trist....när man är vikarie så vill man inte vara sjuk..men om jag skulle ha jobbat idag så skulle det vart en pina bara..så jag vilar upp mig idag o är nog pigg och kry imorgon !

Klockan är 06:05 vart ut med hundarna nyss så dom är nöjda o glada..gav dom även mat..nu sitter jag här..funderar på om jag ska gå och lägga mig eller vad jag ska göra..inte kan jag sitta här flera timmar...

skriver sen senare.är för tidigt för att blogga tycker jag haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0