en lång dag !

Ja det har vart en lång dag..börja med att jag jobbade..sen hem o rasta hundarna..käka macka..sen vid 14:50 kom älskling hem..vi greja lite sen åkte vi hem till mamma & pappa..jag lös lonskerade Amapola..fyfan vad duktig hon var ! hon har blivit jätte fin  i kroppen nu ! så vacker hon är min älskade tjej ! skötte sig som en klocka =)
Pappa höll på och bygga lite...sen efter ett tag for vi..åkte till köping..in på H&M först..älsklung hitta en t-shirt..jag hittade 2 linnen ( en hel grå och en senapsfärgat linne det var randigt..den var fin ful haha ..ball på nått sätt)
sen ett par svarta "mjukisbrallor" så nöööjd så över köpet ! ska ge älskling pengar sen..hade inte plånkan med mig..gick bara på 200kr..nånting måste man få unna sig med eller hur !
in på Willys sen.."stor" handla :) köpte en massa mat och så ! okej inte skit mkt direkt..men äh skit samma:)
ah när vi kom till köping så åt vi på donkan så klart =)
och kom hem vid 19:30..har packat upp och duschat..å nu sitter jag här med mina nya kläder :)

Ska ta och kolla runt på nätet efter ett regn täcke till gormis..han har tagit sönder sitt..eller polas regntäcke..fick inte med nått regntäcke med han..men han och pola har samma storlek vilket är kanon ju :)

Imorn blir det att rida hästarna !!!! :)  och tommy & kristoffer ska hjälpa pappa att bygga !

Nää ha en nice kväll !!!


Sibel...såg en stjärna på himlen..tänkte direkt på dig..snart har det gått 1 år sedan du lämnade oss här :(
känns som om det var igår..tiden står stilla för oss..jag kommer ingen vart :( min älskade plutta !!!!Jag älskar dig över hela mitt hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0