desperate !

God kväll......nu är jag här igen..tog ju 14:25 bussen hem till mamma..kliver på bussen och betalar..vem ser jag då på bussen ? jo min bästa vän Amanda..åh vad kul :) var så länge sen man såg henne..satte mig framför henne och vi snacka hela vägen tills hon klev av hos sig..vi hann snabb berätta lite smått & gott :) trevlans ! hon är en sån människa man ska säga allt till..vad som helst..min bästa bästa vän ! jag släpper dej aldrig amanda =)
ja sen stog mamma & josefin med bilen och vänta på mig..åkte hem till mami..in och drack en energy :) tog in hundarna och så..börja regna..suck tänkte jag..satt inne en stund till..då slutar det att regna..ner och byta om till ridkläderna o så..tog in gorm...borsta av han ..lerig som tusan :) sen på med sadel och träns o reflexer..kl var ju vid 16 tiden..börja skymma då..
lillesyrran följde med på cykeln.<3..kul :) så har man nån att prata med ju !!!
red ungefär 1 timme..gorm skötte sig kanon !! duktiga pålla !!!:)
ja till stallet och borsta av han..gav han lite äpplen me..sen ut i hagen med han..tog in pola..jag & syrran borsta av henne..hon var lerig till max haha..sen ut igen med henne...ska rida henne imorn..rider dom varannan dag..alltså gorm idag,pola imorn,gorm på ons,pola tors,gorm fre osv osv..

ja sen in drack en till energy :) haha..satt o var allmänt social..sen rasta jag wilma & hugo...sen vid 18 tiden skjusa mamma & josefin mej till bussen..som kom kring 18:14...

när vi satt i bilen så skrämde jag upp mamma..fråga så här : tänkt om det skulle komma en helt blodig man framför motorhuven..vad skulle du göra?..hon sa att hon skulle köra och vara skräckslagen..men skulle du köra på han? ja sa mamma helt seriöst..hahahahahahha min sjuka mami :) sen sa ja han kanske dyker upp vid ditt fönster vid bilen..haha..satt och garva åt det så tårarna spruta...(övertrött)...såg att mamma satt och smygkika ut hela tiden hahahah !!!! jag & min humor !!dagens skratt helt klart !!

Ja sen kom bussen..hoppa på..sen väl hemma så tände ja en massa ljus på en gång..tände ett gravljus i ute lyktan ..mamma gav mig gravljuset..det räcker ju längre..kanon !

åt macka..sen hoppa in i duschen..raka mig och så...på med mina medel i fejan..plocka ögonbrynen..klädde på mig..å nu sitter jag här..älskling ligger i sängen o vilar..men är 100 på att han sover..min babe <3 :)

20:00 ugly betty
21:00 desperate !!!!!!!!

det är min kväll det..ska kika runt i mina favorit bloggar nu !! vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0