dagen har försvunnit..

Ja dagen har verkligen försvunnit..vaknade ju vid 11..duscha och åt frulle..sen börja jag och STOR städa..och tvätta osv..
sen kring 14 tiden åkte vi hem till kristoffers föräldrar..vi prata en massa..sen fick vi god mat där med..nån indisk gryta..var hur gott som helst..och sen prata vi ännu mer :) skratta en massa med heh :)
och vid 17:30 tiden for vi hem...hämtade tommys dvd och lämna upp den hos tommy..nova var så glad och se mej..anna sa att nova hade sagt tidigare idag att hälsa på mia :) sötisen !!!!! theo var glad men ändå lite blyg haha..söötisen !!!
tommy kom när vi skulle åka..han hade jobbat...
ja sen beställde vi mat från bosses..vart pizza...mums..

när vi var hemma hos kristoffers föräldrar så tog vi med dvd:n därifrån som är kristoffers gammla..så nyss skulle vi se på film..och såg att vi inte fick med kontrollen...hur smarta är vi på en skala ?...hahah faaaaan...
så kristoffer är ner till källaren och letar efter en sladd (om han nu har den) som man pluggar i bärbara och ser via den till tv:n...

så hoppas fan att han har en sån..kommer INGE bra på tv idag heller..så jag håller tummarna..imorgon börjar kristoffer 06:00 det är nån "kurs" på jobbet....så vi får se när han är hemma igen..själv ska jag sooova som tusan :)
ladda krafterna helt enkelt..

FAN FAN FAN kristoffer hitta ingen sladd :( :( :( VITTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska jag deppa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0