bullefnatt

jag har en mega knäpp hund...kita & shira låg i sängen nyss..gick och kika..låg brevid dom en stund..sen fick kita tok fnatt..och börja springa runt i sängen,shira hoppa ner hon orkar inte med sånt trams haha..och kita körde värsta race i sängen hahahha...varje gång jag sa bullefnatt tog hon i extra..hahha det skulle jag fan spelat in..det såg helt sjukt ut..skratta så tårarna spruta på mig..min knäppa underbara hund !!!! det var ett typiskt bullefnatt.....

vissa kanske undrar vad fan bullefnatt är ?...kita är ju en bullterrier (eller inte renrasig men nära intill,hennes pappa är en renrasig bullterrier,men inte hennes mamma,, )
och bullterriers kallas för bulle..och därav bullefnatt :) hahaha..

en gång bullterrier alltid bullterrier sägs det haha =)

och med en bullterrier har man ALDRIG tråkigt..seriöst jag & kristoffer behöver bara kolla på kita så börjar man skratta..och när hon gör sina knäppa grejer..hon har fått väldigt mycket av sin pappa..ingenting av sin mamma.(som hon lever med)
allt hon gör osv så påminns man av hennes knasiga pappa :) hahah underbara hundar !!!!

och wilma(kita&wilma&hugo är ju kullsyskon) har fått mycket av shira (mamma) eller nästan allt..hon är mer en bitch som sin mamma :) och mycket terrier (som sin far) hon är speedad till 1000 hela tiden..men det är kul tycker jag..hon är en sån hund som tycker om att använda hjärnan..(kita är för dum för det hahaha)
och wilma tyr sig till en väldigt lätt..underbar hund verkligen....jag ser nästan wilma & hugo som mina med :) inte konstig när man levt med dom sen dom föddes..och var med när shira förlöste...

och hugo är en prick för sig själv :) han är mer försiktig..men ändå kan han vara man :)
han är väldigt lugn för att vara hane...en mild hane med andra ord..han är mer som kita..typ lika dum som henne hahah :) han är väldig väldigt lik sin far förutom färgen..(pappan är hel vit) och hugo är brun/vit..
han är såå gosig...snäll.....

ja nu vart det ett hund inlägg :)

Hugo & wilma är mammas & pappas hundar...och kita & shira är min och kristoffers..för er som inte vet det...

alla våra bullar är underbara :) mina "bebisar" :)


vi hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0