äntligen...

Ja äntligen kommer jag in på bloggen..vart problem med det nu nån timma..men nu så :)

Vid 10:25 tog jag bussen hem till mamma..mamma och josefin kom med bilen och hämtade mig..
satt inne ett stund..sen ut och tog in hundarna.mockade ochså !.karro kom kring 11:30..hennes pappa och hans "fru" var med..
vi tog in hästarna och borstade.."övertalade" karro att rida barbacka :) eftersom jag skulle göra det..för polas "skavsår" är kvar...så vi red iväg..hade lika trevligt som alltid..karro är så "lätt" att prata med..finns ju vissa männsikor som är "svåra" och man inte "klickar" med..men karro är en kanon trevlig tjej..vi red i nästan 2 timmar..det går snabbt när man har roligt..
borstade och gosa med hästarna o se fick dom gå ut..karro och dom åkte..jag gav hästarna hö..och fixa lite i stallet..gick en promis med wilmis..
Ja och vid 15:00 skjusa susanna mig till bussen..bussen kom vid 15:12...

kom hem,trodde att älskling sov..men sen hör jag han säga hej :)
han hade lagt sig vid 13:30 tiden..sen hade jari (min morbror) knackat på efter 1 timme..(precis när kristoffer somnat) happs..så då kunde han stackaren inte somna om..usch vad trött han kommer att vara..han börjar ju vid 21:00..och jobbar till 06:00 imorgon bitti...stackars babe <3 men men sånt är livet...

själv börjar jag vid 09:00 imorgon....ska upp vid 07:30....

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0