äntligen..

nu är jag hemma..kom hem för kanske 5 minuter sen..helt slut..ont i ryggen och överallt..men äntligen är det fredag imorgon..bara imorgon sen är det helg...fan vad sköönt !
gick bara bra att jobba...älskling sover fortfrande..min sötnöt :) få se när han vaknar till liv...
regn täcket har inte kommit än..jävla fan äckel..skrev mejl imorse och fråga att vart fan håller täcket hus ?..den fanns i lager..o beställde den förra veckan..hmm..är det bara jag som har jävligt otur med allt jag beställer..verkar som det..

när älskling vaknat och ätit osv..sen far vi hem till mamma..ska rida och så..ska försöka att fota =) lägger upp bilderna ikväll...

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0