åka...

Hej nu är jag hemma..kom hem efter 13 tiden..gick bara bra att jobba...mötte henne på jobbet och hon sa att hon ska börja jobba heltid från och med imorgon..så jag behövs inte nu..men dom ringer om jag behövs...jepps så ligger det till...

Solen skiner som tusan..messa tommy imorse och sa att jag ska åka med buss hem till mamma & pappa..och fråga om jag kunde ta med nova..och det kunde jag..så efter 14:00 kommer tommy med nova..så åker jag & nova buss dit och hem :) det tycker hon om..sötisen..karro ringde även idag och fråga om hon kunde åka och rida gormis..självklart får hon det :)
hon fråga om hon skulle mocka och greja..nejnej det fixa jag sa jag :) snällt av henne att fråga:)

ska försöka att fota en massa idag..ska rida pola..även nova ska få rida pola idag..

vi hörs senare då !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh fota fota :) amanda vill se <3

2008-10-22 @ 19:13:59
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0