åhhh !!

åhh gumman när jag tittar på bilderna som charlotte skicka (din biologiska mamma) så forsar tårarna ner för kinden..
min älskade lillesyster..saknaden är enorm !!! varför just du..det skulle inte ha behövt hänt :(

saknar dig så förbannat mycket syster <3 du finns i min näthinna dygnet runt..

Älskar dig mer än nån annan kan ana !!!

här är du och din halvlillesyster !

du är så fruktansvärt fin...du hade hela livet framför dig :( jag mår skit gumman :(
fan fan fan...

du är min underbara lillesyster och kommer alltid att vara det..fast du inte finns med oss här :( *gråter*


Kommentarer
Postat av: jempa

ja, det regnar här med. Usch vad tråkigt väder! Men enligt smhi så ska det inte regna på eftermiddagen, så vi får hoppas att det stämmer! :)

2008-10-05 @ 10:09:30
URL: http://www.jempa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0