vunnit :)

Vilken energi jag fick....har dammsugit och skurat och dammtorkat över allt ! gjorde det nyss :) fick nå ryck...
börja med att dammsuga ju..helt plötsligt la dammsugaren av...hm trodde att sladden åkt ur..men nejdå..bad älskling komma och kika..hmm påsen var full så han bytte den..men dammsugaren var varm som satan..vi prova flera gånger att starta den..men nej utan resultat....lät den vila i typ 20 minuter..så sen gick den igång..alltså den stängde av sig när den var över hettad och startar när den är kall...den kan man kalla en smart dammsugare..den smartaste dammsugaren jag känner hahah :) men fan det var ju kanon att den gjorde så :) så jag kunde dammsuga klart sen ! perfekt !
skulle flytta på brudkistan..har haft 3 rosa ljus,,,,, ja vad fan heter det sån man lägger värme ljus i??..men en tappa jag förut..å va fan tror ni att jag gör igen..jo så nu har vi bara 1 sån kvar..hahha..ser lite mobbat ut men men :)

klockan 21:00 ska jag se på medium på kanal 4:a....få se när det blir sängen för min del..nu har jag piggnat till..har vart helt död hela dagen..men nu har jag till o med stor städat så här på kvällen för jag är så pigg...älskling har även bytt handfatet i badrummet..vart så fint med den nya !!!!!!helt kritvit och fin :) hihi...

och kristoffer med flera har vart med i lotteri på jobbet...så kristoffer o tommy köpte lotter för nån dag sen..idag var det dragning..och älskling vann :) han vann en ja vad heter det ? hmm....har den i hallhörnet..typ som ett högt smalt bord...hahah fan vad konstigt det låter..får fota den nån dag så ni fattar :) den passa helt okej där :) haha...
och så vann han en whisky :)

blåser som satan ute..duggar lite åxo..

imorn ska jag sova ut !!! fan vad skööönt..ska jobba på söndad ju..å måndag..så jag måste passa på att sova ut lite !

men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0