vi är hemma en sväng...

Hej ! nu är vi hemma...fast bara nån timme till...sen ska vi hämta spån....vi har ätit...duschade nyss..nu är jag fräch igen :) haha...
borta bra men hemma BÄST så är det helt klart..men vi ska ju tillbax hem till mamma & pappa...för dom kommer hem imorn..vi skjusa josefin till stugan...så det blir lungt utan josefin haha...
solen skiner...underbart..men det blåser som fan...igår kväll när jag gick ut till stallet vid 21:30 och skulle ge hästarna kvälls höt så ser jag att pola ligger ner i lösdriften och sover..men ställde sig på en gång när hon hörde att jag kom i till stallet...min sötis :) nu vet man att dom är trygga i lösdriften när dom kan ligga ner och sova..hon såg helt nyvaken ut sötisen...min bebis !!!

ja imorse så mockade jag åxo...för vi är tillbax när det börjar mörkna...men ska plocka bort dom bajshögarna som finns där sen och fylla på med massa spån...då får dom mys igen :)

nej men vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0