varmt...

Ja det är varmt för att vi har bastat för en liten stund sen..gud vad svettiga vi vart...bara rann från oss haha..men det är skönt att svettas av ordenkligt...sen hade vi myspys i sängen ;)
ja nu sitter jag här..prata med mamma nyss och syrran me...
ska hem till mami & papi imorn..men hur jag kommer dit är en annan femma :) inga pengar har jag..men dom hämtar nog mig :) så jag ska väl upp vid 08:00...så dom kanske kommer vid 09-09:30..men vi skulle höras imorn bitti..

Gatubelysningen funkar nu...börja funka ikväll..bra ! för det har vart så förbannat mörkt när dom vart sönder...

och nu vill jag veta vilka som läser min blogg ! så det räcker med en liten komentar..för hur kul är det att se att ni är hur måååååånga som helst som läser men ingen jädrans komentar..mindre kul det..

så skriv tex: Hej *ditt namn* här..läser din blogg...
räcker så :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, Greys kollar jag med på :) Riktigt bra!

2008-11-11 @ 19:41:13
URL: http://importeradskaning.blogg.se/
Postat av: nathalie

jaha okej :) Jaa det gör dem ju redan.. så det är jätte svårt att komma på något! blir galen snart :P

2008-11-11 @ 19:45:14
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0