tv kväll !

God kväll....idag har jag vart en hurt bulle :) haha...först när jag kom hem till mamma så tog jag in hästarna som var lite blöta..dom fick hö inne..sen in en stund..sen tog jag med wilma & hugo på en låååång promenad..det regna hela tiden..gick drygt en timme..puuhh :) men det uppskattades av hundarna....
sen mocka jag lösdriften..kasta in lite hö till hästarna..sen på med täckerna..och så fick dom gå ut...
gav mat till hundarna..sen skjusa mamma & jossan mig till bussen vid 16:12 men bussen kom vid 16:21 typ..hmm...
väl hemma så kissa jag hundarna på gårn..gav dom mat..o duschade nyss..nu sitter jag o dricker en energy och mumsar i mig pepparkakor :) mums !

17:35 las vegas
18:30 unga mödrar
19:00 vänner
19:30 vänner
20:00 ugly betty
21:00 desperate...

så ser min kväll ut hehe :) mycket tv tittande...

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0