tummlar..

God kväll...nu har jag duschat ..klätt på mig,smörjt ansiktet...tork tummlar säng kläderna för hade ju hängt upp dom på tork..men dom hade ej torkat så klart..så dom fick åka in i tummlaren..måste ju ha torra sängkläder sen haha :)
snart börjar idol..har laddat upp med päron saft och pepparkakor :)
få se när det blir sängen för mig...somnade vid 00:00 igår...la mig vid 22:30..hmm...jaja sånt är livet...det är inte alltid en dans på rosor...

ska upp vid 08:30 imorgon bitti..duscha,klä på mig och fixa mig och göra mina vanliga morgon sysslor :)...skulle väcka älskling vid 09:00 tiden..om han inte vaknar själv..börjar jobba 10:00..så vi åker typ 09:45 härifrån
sen när jag jobbat klart så kommer älskling å hämtar mig..först ska han byta bil med tommy...för älsklings bil har inte nån drag krok..vilket tommys bil har..sen kommer han å hämtar mig..så åker vi hem till mamma..hämtar släpet...å sen hämtar vi hö...å sen lassa av höt..mocka osv osv osv.....ja det är min dag imorn :)

nu är torktummlaren klar hör jag..ska starta en tvättmaskin med mina jeans och tunika..som jag vill ha imorn..så dom är rena och frächa :)

vi hörs senare ikväll !

Kommentarer
Postat av: jempa

det är gvanliga Tall Ugg´s och bild på dom när jag står upp kommer säkert så småningom..

Jag beställde dom från https://www.snugaustraliauggboots.com.au. Kostade runt 900-1000 pix.

2008-11-21 @ 20:01:25
URL: http://www.jempas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0