tummlar igen !

Ja nu tummlar jag mina jeans och tunikan å lite annat...är klart snart..sen innan jag ska lägga mig så ska jag ta sängkläderna å sätta dom där som ska vara :) har inte lagt dit det än för annars lägger sig hundarna i sängen..dom vill ju inte ligga där när det inte ligger nå mystäcken å sånt där :)

det snöar ute...mysigt :) prata precis med älskling..fråga om han frågat tommy om han kan ta bilen imorn på dan..
imorn ska jag kika så jag har alla sulor i stallet..samt broddar och sånt..sen blir det att ringa hovis..så han kan förhoppningsvis komma nästa fre eller till helgen..för jag får ju pengar nästa torsdag !

kollar på en film på 5:an..ryktet går heter den..den slutar 23:30..skulle vilja se hela..ska nog göra det..ska ju upp 08:30..inte så tokigt tidigt ialf..så det ska nog gå bra :) haha..

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0