torsdag...

God morgon....idag är det torsdag..det närmar sig helgen....imorn är älskling ledig..fan vad skönt :)
ställde alarm imorse...vid 09:00...upp och duscha...fixa mig och klä på mig,ut med hundarna,ge dom mat..äta frulle själv.ja så som mina dagar brukar se ut :)
idag är det ingen vanlig dag för det är KITAS födelsedag !! hurra hurra :) min älskade bullis ! tänkt för 3 år sedan kom kita ut från shiras mage :) så det är nästan shiras dag med ju :) duktiga mamma shira...
grattis hugo,wilma och kita !!!!!!!!!!!!!och alla andra bullis barn som föddes idag...shira fick ju 9 bebbar...så det är många som fyller år idag hihi...grattis till alla !!!

prata precis med mamma..hon hade kollat på insider igår kväll...det handlade om människor som har sex med hästar..o nån hade det med hönor ! va hur sjuk i huvudet får man bli?
vad är det som fattas när man är så sjuk o gör sånt ?...som har sex med djur...hundar,hästar ja alla djur !
helt jävla sjukt...vidrigt...fyfan...spärra in dårarna och låt som sitta där hela livet ! dom förtjänar inte att släppas ut igen..men hallå det är sverige..dom sitter väl typ nått år sen är dom ute i det fria igen..å så gör dom samma sak igen...heja sverige säger jag bara ! sen varför inför dom inte en lag på att man inte får ha sex med djur..det är väl självklart ?...eller hur fan tänker dom...åh vad arg jag blir...världen är bra sjuk !!!!!!!!!!!!!

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0