tok krafter...

ja nu har jag tok krafter idag :) igår var det en dag med noll kraft kvar..men idag har jag först jobbat...sen mockat och donat med hästarna osv..sen när jag kom hem med bussen..så åt jag mat..o duscha...sen ut med mattorna..skaka dom..dammsög över allt..skura över allt..starta en maskin med tvätt...hängt upp tvätten..skakat mattorna en gång till...sen tog jag in mattorna och la dom på sina platser :)
sen har jag vattnat blommorna ..och massa mer..åh herregud nu är jag varm kan jag lova..nu är torktummlaren igång..för jag vill att mina jeans,tunika och en tröja ska vara torra..för jag ska ha dom imorn tänkte jag ! men resten hängdes upp på tork...nu är det sån härligt fräch lukt här inne..muums :)
älskling har legat och sovit i soffan hela tiden :) min älskling det !!!

åh imorn ska jag upp 05:45...duscha,klä på mig och fixa mig..ut med hundarna..ge dom mat..äta frulle själv osv....
sen vid 07:15 kommer anita o hämtar upp mig sen far vi till jobbet !
älskling ska komma hem på lunchen å äta imorn..samt rasta hundarna..för annars blir det alldeles för länge dom får hålla sig..då klarar dom sig till älskling slutar....

få se när jag slutar..ska hem till mamma efter jobbet..mocka och dona..och köpa häst skor..har ej ringt än till sko "gubben" men ska göra det imorn..för hovis kommer på tisdag...

Nej nu ska jag dona det sista :)

Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0