stallet...

Hej igen...har vart på en ganska lång runda med hundarna för en stund sen...har precis fixa mig och så...
tänkte ta 12:25 bussen hem till mamma och pappa..ska mocka och rida och greja..sen tar jag bussen hem..hade först tänkt att ta 13:25 bussen dit..men det är skönt och vara hemma i "tid"....och om jag skulle ha tagit den andra bussen så blir det mörkt så fort..eller hinner rida 1 timme sen är jag i stallet och då är det typ redan mörkt..inte så kul direkt...

det regnar forfarande..med lite snö i...men inget som lägger sig på marken..men när jag vakna och titta ut så hade det snöat lite under natten/morgonen...lite mysigt..men jag vill inte ha snö än på länge..det kan komma massa snö på julafton..sen är det bra för min del...så jobbigt med snö...så jag klarar mig utan..men det är ett måste på julafton ! förra julen så var det barmark med liiiite snö på marken..hur kul är det ? skicka ett kort med barmark och skriva god jul ! jätte kul..eller inte !

börjar bli hungrig åxo..hoppas att mamma & pappa har nå mat :) det brukar dom nästan alltid ha när man kommer..haha perfekt :) slipper man laga själv...

nej jag skriver när jag är hemma igen ! ha det så bra tills dess...

slänger in en "gammal" bild på mina älsklingar :) något skitiga och lyssnar..därav örona :) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0