städat !

Hej igen..efter att jag bloggat sist så satt jag en stund och kika runt på nätet..sen tog jag bort sängkläderna..och la dit nya...eftersom våran säng är mer som en sandlåda..(pga av hundarna) haha..vi måååste köpa ett överkast till sängen...
sen dammsög jag över allt...sen skura jag över allt...dammtorka över allt...starta en maskin med tvätt..plockat o så...nu är jag klar..väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten...sen är jag helt klar...har tak fläkten på här i vardagsrummet ...så golvet skulle torka snabbare....nu är jag bra varm i kroppen kan jag lova...
luktar så frächt här inne såå :) härligt...fick nå städ ryck...skönt o ha stor städningen gjord...

sen ska jag rida gormis...mysigt när solen steker på...underbart ridväder !!!!!! sen ska jag mocka å göra det vanliga..sen tar jag bussen hem igen..

På lördag och söndag ska jag jobba..älskling med..så det blir en jobb helg..puuhh :)
men på måndag ska jag bara slappa kan jag lova,inte lyfta ett finger...haha :) sen nästa vecka nångång ska mama & dom till stugan nån dag...

nää vi hörs..snart ska jag hänga tvätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0