sovmorgon...

Godmorgon...jag sov till klockan 11:00...fan vad skönt det var ! riktigt skönt..upp och klä på sig..ut med hundarna...börja spöregna när vi var på väg hem igen...suck...in och ge dom mat..åt frulle själv..o prata med mamma nyss...o nu sitter jag här och skriver :)
det regnar och är grått ute..hur tråkigt som helst...usch...ska ta och duscha sen åxo..orkade inte göra det direkt när jag vaknat..det är ju så jobbigt hahaha nerå ;)

idag är det en typisk städ dag...så jag tror att det blir en stor städning.....

gick och kissa vid 5 imorse..sen vakna jag vid 6 igen.å sprang på toa..(typ magsjuka fast från andra hållet) haha...mindre roligt det...kall svettades och mådde illa...fyfan...men det var "bara" det...hmmm..

ska kika runt lite..vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0