sova !

Ujjj är så trött just nu...vi ska gå och krypa ner i sängen nu...är så fruktansvärt trött....

åkte ju hem till mamma & pappa i eftermiddags,,tog in gorm och borsta han osv..på med sadel och träns...hoppa upp på han..vart en lång runda..det var så mysigt så...men ack vad kallt....fy fasen :)
sen till stallet och borsta av å så..sen ut med han..gav hästarna hö..mocka lösdriften och fixa hö...
sen skjusa pappa & jossan mig till bussen...tog 16:12 bussen..men dom kom vid 16:20...suuuuuck !!!!!!!!!!!!!

väl hemma så åt vi mat...älskling höll på med mat..vart kina mat typ..hur gott som helst !!!
sen basta vi....sköönt värre..

ja det var nästan min dag....

imorn kommer mamma & pappa,jossan och susanna hit och hämtar upp mig efter 09:00..vi ska till v-ås...shoppa lite :) kan ju flörta till mig nått :) hihih...

vi hörs imorn !

god natt !!!


sibel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0