sorry !!!

sorry igår var jag såå trött att jag inte orka blogga nått..vi la oss efter 21 tiden..fattar inte att jag var så trött helt sjukt..
vaknade vid 09:30 idag..hundarna väckte mig..dom ville tydligen att jag skulle upp :) kristoffer var redan vaken...
duscha och åt frulle..sen åkte vi hem till mamma...satt inne en stund...sen ut och mocka lösdriften..tog av täckerna på hästarna..sen tog ja in pola..borsta och greja..på med tränset..o hoppa upp...red iväg..
solen sken och så..underbart,,,red en låång skritt & trav runda..hur mysigt som helst...pola var så duktig så !!!!
red lite över 1 timme...sen till stallet..kristoffer hade busat av hundarna så länge =)

pola har fått fin fina muskler nu och blivit mkt snyggare i kroppen :) min träning börjar ge resultat :) kanon...
Gorm har åxo fina muskler..men dom är helt olika i kroppen...fast båda är araber....mina bebisar <3

Ja sen gav ja dom hö...och fixa i stallet...sen åk vi mat...o åkte hem..

solen skiner nu med...man blir så glad ju =) härligt värre...

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0